POLITYKA PRYWATNOŚCI UWSP ZJEDNOCZENIE
(aktualizacja: 25.05.2018)
Bezpieczeństwo powierzanych nam danych osobowych, jest dla naszej Spółdzielni absolutnie priorytetowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby dane przechowywane u nas były bezpieczne. Stosujemy zasadę pobierania minimum informacji, potrzebnych tylko do szybkiej realizacji zadania i zapewniającą każdemu użytkownikowi, klientowi odpowiedni dla niego stopień prywatności.
- DEFINICJE
- ADMINISTRATOR DANYCH – osoba fizyczna, która ustala cele i sposoby przetwarzania danych. Jest też odpowiedzialna za wdrożenie, ciągłe monitorowanie i aktualizację Polityki bezpieczeństwa w Spółdzielni.
- DANE OSOBOWE – informacje o (żyjącej) osobie fizycznej, dzięki którym istnieje możliwość zidentyfikowania tej osoby. Przykładowe dane to imię i nazwisko, adres zamieszkania, numery dokumentów (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport), data urodzenia, numer telefoniczny, adres mejlowy, adres IP komputera, dane o lokalizacji lub słynne pliki cookie.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenie Dyrektywy 95/46/WE.
- WITRYNA – strona internetowa prowadzona przez Administratora o adresie http://uwspzjednoczenie.pl
- UŻYTKOWNIK – każdy odwiedzający naszą Witrynę, oglądający jej treści czy korzystający z Formularza kontaktowego umieszczonego w Witrynie w zakładce KONTAKT.
- ADMINISTRATOR DANYCH SPÓŁDZIELNI ZJEDNOCZENIE
- Administratorem danych osobowych jest: Prezes Zarządu – Usługowo Wytwórcza Spółdzielnia Pracy ZJEDNOCZENIE. ul. Polna 124/126; 87-100 Toruń. NIP: 879-017-11-82. Telefon/fax 56 655-33-96. Adres mejlowy: zjednoczenie@uwsp.net.pl
- RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
- W związku z korzystaniem przez Użytkowników z Witryny wykorzystywane są tzw. pliki cookies czyli małe pliki tekstowe, które są wysyłane przez naszą Witrynę i są zapisywane na urządzeniu Użytkownika (komputer, tablet, smartfon). Pliki te zawierają informację ułatwiające korzystanie z Witryny np: przyspieszają ponowne wczytywanie się strony. Użytkownik powinien mieć świadomość, że ustawienia dotyczące zbierania plików cookies może w każdej chwili zmieniać we własnej przeglądarce internetowej. Można nawet zabronić przeglądarce korzystania z nich, albo nakazać systematyczne ich kasowanie. Po dokonaniu tej czynności nasza Witryna działa bez żadnych ograniczeń.
- FORMULARZ KONTAKTOWY – na naszej Witrynie w zakładce KONTAKT znajduje się formularz umożliwiający bezpośredni, mailowy kontakt z nami, bez pośrednictwa klienta pocztowego. Zbieramy w nim tylko niezbędne dane, które umożliwią nam podjęcie kontaktu. Użytkownik sam decyduje które dane nam poda.
- CEL I SPOSOBY PRZETWARZANIA DANYCH
- Administrator wykorzystuje pliki cookies tylko i wyłącznie w celach anonimowej statystyki ilości odwiedzin naszej Witryny. Nie wykorzystujemy plików cookies do profilowania odbiorców czy personalizacji reklam. Nasza Witryna nie zawiera takich mechanizmów. Nie śledzimy też korzystania z linków wewnętrznych i zewnętrznych, czyli tego jak Użytkownik przemieszcza się po naszej Witrynie, ani na jakie inne strony internetowe wchodzi za pośrednictwem naszej Witryny.
- Dane pobrane w Formularzu kontaktowym wykorzystujemy tylko i wyłącznie celem nawiązania kontaktu lub odpowiedzi na zadane pytania dotyczące naszej oferty i produktów. Dane te są kasowane natychmiast po zakończeniu sprawy.
- PRZEKAZYWANIE – POWIERZENIE DANYCH OSOBOWYCH
- Powierzanie danych z Formularza, może wystąpić tylko wtedy gdy wskutek nawiązania kontaktu, podejmujemy dalszą współpracę. Wtedy jednak Użytkownik jest o tym informowany odrębnymi komunikatami w ciągu dalszej korespondencji.
- UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
- Prawo do informacji o przechowywanych danych osobowych i sposobu ich przetwarzania.
- Prawo do uzyskania kopii przechowywanych danych
- Prawo do sprostowania danych
- Prawo do usunięcia danych
- Prawo do ograniczenia przetwarzania
- Prawo do wycofani zgody na przetwarzanie danych
- Prawo do przenoszenia danych
- KONTAKT W SPRAWIE REALIZACJI PRAW UŻYTKOWNIKA
- Wszystkie czynności dotyczące danych, każdy Użytkownik może spełnić kontaktując się z Administratorem osobiście, droga pisemną lub mejlową. Dane kontaktowe Administratora znajdują się w pkt 1a niniejszej Polityki Prywatności.
- W sprawach uprawnień użytkownika, należy zgłosić się pisemnie (drogą pocztową lub mailową) w formie wniosku. W piśmie należy wyszczególnić czego dotyczy żądanie, oraz zwrotne dane kontaktowe umożliwiające nam realizację tego żądania i identyfikację odpowiednich danych osobowych.
- ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
- Zmiany w Polityce Prywatności są nieuchronne. Ciągle monitorujemy procesy i sytuacje jakie nas spotykają, ciągle weryfikujemy też nasze podejście do danych, a w związku z tym i przepisy. Aktualna treść Polityki Prywatności zawsze jest opublikowana na naszej Witrynie a data aktualizacji widoczna jest w nagłówku tekstu.